آقای مسکن

تارنمای جامع نیازمندی های مسکن خرید ، فروش ، رهن و اجاره

تصویر شماره افزایش فروش با تبلیغات اینترنتی
مقالات دوشنبه 14 مهر 1399 97بازدید

افزایش فروش با تبلیغات اینترنتی

امروزه صاحبان کسب و کار ها و همه ی کسانی که در خرید و فروش هستند می دانند که فرآیند فروش با بازاریابی و تبلیغات شروع خواهد شد. بازاریابی باعث کنترل درست کسب و کارها می شود . به همین دلیل بازاریابان حرفه ای به روش های کم ارزش، تکنیک های ضعیف و موارد پیش پا افتاده تکیه نمی کنند، بجای آن روی مواردی تمرکز می کنند که برای آینده کسب و کار آن ها کارآمد باشد و باید این موضوع را بدانید که بدون تبلیغات و بازاریابی، نمی توانید مشتریان بالقوه و هدف خود را جذب کنید و در نتیجه افزایش فروش هم نخواهید داشت، بدون فروش هم هیچ کدام از بازدیدکنندگان به مشتری تبدیل نخواهند شد.  

افزایش فروش با تبلیغات اینترنتی

سعی کنید تبلیغاتی متناسب با مشتریان هدفتان بسازید و باید این شما باشید که دنبال جذب آن ها باشید چون تعداد کمی از مشتریان هستند که خود جستجو می کنند که چه چیزی را مد نظر دارند تا در بین محصولات شما پیدا کنند. به همین دلیل این موضوع نشان می دهد که شما باید به دنبال جذب مشتری باشید. حتما باید مناسب ترین رسانه های اجتماعی را که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد را تشخیص دهید و برای تبلیغات خود انتخاب کنید. 

برای تبلیغات مخصوصا تبلیغات اینترنتی باید یک دوره زمانی طولانی مدت را در نظر بگیرید. به دلیل اینکه بتوانید میزان موفقیت تبلیغات خود را بسنجید و حتما باید برای یک دوره زمانی مشخص و ثابت، تبلیغات خود را ادامه دهید تا میزان کارآیی آن مشخص شود. بسیاری از کسب و کار ها در این راه خسته می شوند قبل از اینکه تبلیغاتتان حتی توسط مشتریان هدف دیده شوند باید خیلی صبور باشید و قبلاز اینکه روش جدید را امتحان کنید، اجازه دهید تا تبلیغات اثر خود را بگذارد. 

تبلیغات اینترنتی را باید به صورت منحصر به فرد انجام دهید. و روش های تبلیغاتی شما با دیگر روش ها متفاوت باشد. دراین صورت شاهد افزایش فروش با تبلیغات اینترنتی خواهید بود. بازدیدکنندگان آنلاین می شوند تا چیزهایی متفاوت تری را  نسبت به چیز هایی که در گذشته دیده اند ببینند. داشتن عملکرد ها و روش های متفاوت در تبلیغات، باعث موفقیت بیشتر می شود. 

باید سعی کنید تبلیغات سریع انجام دهید منظور از این تبلیغات این است که باید به سرعت خوانده شود و در عین حال سریع هم درک شود. چون مدت زمان لازم برای جلب توجه آنلاین افراد فقط چند ثانیه می باشد. به همین دلیل است که تبلیغات مبهم و غیر قابل فهم هیچ کارائی نخواهد داشت. پیامی که هر تبلیغ به همراه دارد باید به سرعت انتقال یابد و به سرعت تاثیر گذار باشد. رعایت این نکته تاثیر بسیاری در افزایش فروش با تبلیغات اینترنتی خواهد داشت. 

برای تبلیغات حتما باید از یک سری معیار های سنجش تبلیغات استفاده کنید چون در غیر این صورت متوجه نخواهید شد که کدام تبلیغ موثرتر است و کدام تبلیغ فقط باعث از دست رفتن سرمایه می شود. برای افزایش فروش با تبلیغات اینترنتی، به یک معیار واقعا قوی نیاز دارید نه معیاری که فقط بر اساس ظن و گمان شما قوی است. باید به تبلیغات خود به چشم یک آزمایش علمی نگاه کنید. به منظور سنجش یک فرضیه، شما باید برای آنچه امید برای به دست آوردنش دارید، اهداف مشخصی تعیین کنید. 

لازم است که در تبلیغاتتان، به نیازهای خود کاری نداشته باشید و بیشتر به خواسته ها و نیازهای مشتریان توجه کنید. صاحبان کسب و کار ها باید تلاش کنند تا نظراتی که از مشتریان دریافت می کنند رضایت آن ها را نشان دهد. نکته ای دیگر که برای افزایش فروش با تبلیغات اینترنتی باید در نظر گرفت این است که، سعی کنید که فقط در مورد مزایای کسب و کار صحبت کنید به جای اینکه از ویژگی ها ی آن بگید. درست است که ویژگی ها مهم هستند، اما در ابتدای کار، مشتریان علاقه مند که بفهمند محصول یا خدمت شما چه مزایایی برای آن ها دارد تا اینکه بخواهند با ویژگی های آن آشنا شوند. زمانی که مشتریان را با مزایای محصول خود آشنا کردید، مشتریان خود می توانند با مراجعه به وب سایت شما با ویژگی ها و سایر جزئیات آشنا شوند. 

زمان بگذارید تاتبلیغات خود را ایجاد کنید، معیارهای سنجش خود را مرور کنید، تست های خود را بخش بندی کنید و سپس بهبود بخشی را آغاز نمائید. یک تبلیغ، یک مکانیزم برای جلب بازخورد است . اینکه فقط یک تبلیغ هوشمندانه ایجاد کنید کافی نیست. شما می بایست ماند یک پرنده ی تیز بین، بررسی کنید که در تبلیغات شما چه و چگونه روی می دهد. برای افزایش فروش با تبلیغات اینترنتی، فاکتور زمان را فراموش نکنید. در نظر داشته باشید که بازدیدکنندگان چه زمانی مایلند که از تبلیغات شما بازدیدکنند و توقع دارید چه زمانی نسبت به آن ها عکس العمل نشان دهند. این بدان معناست که برای هر چیزی زمان و مکان خاصی وجود دارد. تبلیغاتی که در زمان مناسب  انجام شود، نتایج درستی به همراه خواهد داشت. باید بدانید که تبلیغ خوب در زمان نامناسب، می تواند نتیجه ای برابر با یک تبلیغ بد، به دنبال داشته باشد. 

قبل از هر چیزی سعی کنید در کارتان صادق باشید در کار نکته موفقیت و شروع یک فروش قدرتمند خواهد بود. هیچ وقت نباید ادعایی کنید که نتوانید آن را انجام دهید و از تعریف کردن های بیجا دوری کنید. کاربران و مشتریان بسیار با هوش هستند و گول وعده های الکی را نمی خورند. بنابراین سعی کنید صادق باشید و سعی کنید در تمام بخش های تجارت خود بدون حاشیه فعالیت داشته باشید. 

حتی می توانید در یک بخش جداگانه و یا در قسمتی از صفحه اصلی وب سایت شخصیتان مشتریان رضایت‌مند خود را به صورت یک لیست معرفی کنید. به ویژه اگر بعضی از این مشتریان از برندهای معتبر و بزرگ باشند، اعتبار شما با معرفی آن ها به عنوان مشتری به شدت افزایش پیدا می کند. خیلی از مشاغل گوناگون، حتی مشتریان خود را در شبکه های اجتماعی هم معرفی کرده و خدماتی که برای آن ها انجام داده اند را به صورت خلاصه بیان می کنند. 

پیشنهاد ارسال رایگان و یا شرکت در قرعه کشی های هفتگی یا ماهیانه هم از راه های بسیار کاربرد است که می تواند باعث جذب مشتری شود و مقدار قابل توجهی فروش را افزایش دهند. این روش ها از مهم ترین و بهترین راه های افزایش فروش آنلاین می باشند که هم اکنون فروشگاه های بزرگ ایرانی هم از آن ها استفاده می کنند.

کاربران در هر زمینه ای، اگر منبعی مناسب و مطمئن برای خریدهای خود پیدا کنند، قبل از هر جای دیگری ابتدا سراغ آن منبع می روند. در این صورت شما نه تنها فروش اصلی خود را تثبیت می کنید، بلکه مشتریان ثابت بیشتری هم بدست خواهید آورد و در ضمن، شما به عنوان یک فروشگاه معتبر در بین کاربران و مشتریان شناخته می شوید. برعکس این مورد هم وجود دارد. اگر یک مشتری از خرید خود از شما راضی نبوده و پشتیبانی شما هم نتواند رضایت او را بدست آورد، آن خریدار پشیمان شده و نه تنها دیگر به فروشگاه شما نخواهد آمد، بلکه خرید کردن از شما را نیز به هیچکس پیشنهاد نمی دهد.

 

×

آقای تبلیغ