آقای مسکن

تارنمای جامع نیازمندی های مسکن خرید ، فروش ، رهن و اجاره

تصویر شماره انواع آگهی تبلیغاتی مسکن
مقالات یکشنبه 30 شهریور 1399 40بازدید

انواع آگهی تبلیغاتی مسکن

گذشته دنیای اینترنت محدود تر بود مردم برای خرید و فروش وسایل مورد نظر همیشه به نیازمندی های روزنامه و مجلات سر می زدند و هر هفته دنبالشون می کردند. اما امروزه با گسترش دنیای تبلیغات و کمتر شدن وقت همه، افراد به دنبال مرجعی با کیفیت هستند تا در کوتاه ترین زمان با کیفیت ترین و بهترین خدمات را ارائه دهد و قابل اعتماد باشد. این نکته را هم فراموش نکنید که با زیاد شدن تبلیغات آنلاین امکان آگهی گذاشتن برای همه به راحتی قابل دسترس و راحت بوده و تنها افرادی موفق هستند که بهترین و جذاب ترین آگهی ها رو ارائه دهند. مشاوران املاک از ارکان اصلی فرایند خریداری خانه و اجاره دادن یک ملک می باشند خریداران و مستاجران و فروشندگان هر روزه دنبال  اطلاعات آنلاین بیشتری هستند. بیشتر خریداران مسکن از اینترنت برای شروع جستجوی خانه دلخواه خود استفاده می کنند. پس می توان نتیجه گرفت تبلیغات اینترنتی می تواند تبلیغات مناسبی برای املاک باشد.

انواع آگهی تبلیغاتی مسکن

1. طراحی وبسایت: طراحی وبسایت برای بنگاه‌های مشاور املاک مزایت های زیادی دارد. برگه‌های کوچکی که بنگاه‌ها روی شیشه می‌چسبانند و اطلاعاتی مثل متراژ خانه، رهن، اجازه، محدوده آدرس، طبقه و واحد را روی آن می‌نویسند را می توان به‌علاوه عکس‌های نمای داخلی و بیرونی ساختمان را می‌شود وارد سایت کرده و به جای اینکه در معرض دید چند نفری که از جلوی مغازه رد می‌شوند قرار بگیرد در معرض دید صدها هزار یا حتی چند میلیون مخاطب قرار گیرد و دیگر لازم نیست که یک دفتر داشته باشید و اطلاعات املاک را داخل آن بنویسید به‌راحتی و با چند لیک همه‌چیز وارد سایتتان می شود این کار علاوه‌بر اینکه کار شما را راحت‌تر می‌کند و مخاطبان زیادی را هم جذب می‌کند و به کاربران هم کمک می‌کند که بدون مراجعه پی در پی به بنگاه، در خانۀ خودشان سایت شما را باز کنند و هرچیزی را که می خواهند جستجو کنند.حتی می‌توان بخشی را در سایت به فروشندگان یا اجاره‌دهندگان املاک اختصاص داد تا بتوان مشخصات و قیمت ملکشان را در سایت شما ثبت کنند و با نظارت شما آن را اجاره داده یا بفروشند؛ در آخر هم شما حق کمیسیون خودتان را دریافت می‌کنید. اعتماد به یک سایت معتبر که توسط یک بنگاه مشاور املاک با سند و مدرک مدیریت می‌شود خیلی قابل اعتمادتر است.

2. تبلیغات گوگل: روش کار این تبلیغات که به آن‌ گوگل ادز هم می‌گویند، به این صورت است که شما مقداری پول به گوگل می‌دهید تا کاری کند که مخاطبانی که یک سری کلمات کلیدی نزدیک به کسب و کار شما را جستجو می‌کنند در همان نتایج اولیه وبسایت شما را ببینند و وارد آن شوند. این تبلیغات تاثیر فوق‌العاده‌ای روی افزایش ورودی‌های سایتتان دارند.

3. شبکه های اجتماعی: اگه دقت کرده باشید متوجه شده اید که افراد بیشتر تایم خود را در شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص اینستاگراممی گذرانند به جز صفحات دوستان و آشنایان که دارند چندتا از صفحات برندها و کسب‌وکارهای مختلف را هم دنبال می‌کنند اینستاگرام پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در بین ایرانیان است و تعدا زیادی کاربر ایرانی در آن عضو هستند پس می‌توان از این ظرفیت فوق‌العاده استفاده کرده و بیشتر دیده شوید. یک صفحه اینستاگرام برای بنگاه مشاور املاک بسازید صفحه خودتان را به حالت بیزینس پروفایل برای مقاصد تجاری، نه شخصی تبدیل کنید برای خودتان موضوعاتی مشخص کنید و درباره آن‌ها پست‌هایی با عکس‌های باکیفیت و متن‌های جذاب بنویسید. در پست‌ها اطلاعاتی را راجع به خرید خانه در مناطق مختلف، موارد فروشی، اجاره‌ای و ... با مخاطبان‌تان به اشتراک بگذارید.

4. تبلیغات پیامکی: از قابلیت‌های سامانه ‌پیامکی این است که با اتصال وب‌سرویس به سایتتان دیگر نیازی به ورود به سامانه ندارید و با یک برنامه‌ریزی ساده می‌توانید کارهایی مانند تایید حساب کاربران، برگزاری نظرسنجی، مسابقه، قرعه‌کشی، اطلاع‌رسانی و ... را انجام دهید. مهم‌ترین فایده وب‌سرویس این است که با استفاده از آن می‌توانید مشتریان ویژۀ خود را پیدا کنید و کاربری که وارد سایت شده و به دنبال اجارۀ یک خانه ویلایی است با ثبت‌نام در سایت یا عضویت در خبرنامه، شماره تلفن خودش را در اختیار شما قرار می‌دهد. با جمع‌آوری این شماره‌تلفن‌ها شما لیست ویژه‌ای دارید که عضو خبرنامۀ پیامکی شده‌اند و می‌توانند مشتریان آینده شما باشند. 

5. پیامپ اطلاع‌رسانی: پیامپ یکی از امکانات سامانۀ ملی‌پیامک است که با استفاده از آن می‌توانید از روی نقشه به ساکنین یک منطقۀ خاص پیامک ارسال کنید و از این طریق مشتری‌های جدیدی را جذب کنید. و بهتر است که لینک وبسایت‌تان را در پیامک قرار دهید و از مخاطبان بخواهید که برای مشاهده موارد دیگر یا خاص وارد وب‌سایت‌تان شوند. البته درصد ورود افراد به سایتتان تا حد زیادی به نحوه نگارش متن پیامک هم بستگی دارد.

6. دسته بندی مشتریان هدف: با دسته‌بندی مخاطبان می‌توانید اطلاعات مناسب هر گروه را با پیام کوتاه برایشان ارسال کنید. این کار مخصوصا در اوایل تابستان یا پاییز که فصل اجارۀ خانه است خیلی می تواند مخاطب جذب کند. این اطلاعات می‌تواند اخبار فروش ویژه، یک مورد خاص و یا دعوت به وب‌سایت برای مشاهده تمام ملک های جدید باشد. 

7. پیامک یادآوری: از طریق سامانه پیامکی می‌توان قرار ملاقات‌ها و یک سری رویدادها را به مشتریان یادآوری کرد مثلا به مشتریانی که پایان قراردادشان نزدیک است، پیام کوتاهی ارسال کنید و ضمن یادآوری این موضوع پیشنهادات ویژه‌ای مثل یک خانۀ جدید با شرایط مناسب را هم ارائه کنید.

8. تولید محتوا: تولید محتوا بهترین روش بازاریابی است یک ارائه مطالبی که شامل موارد مهمی که مالکان جدید منازل مسکونی باید پیش از خریداری باید در نظر داشته باشند یا ویژگی های ارزشمند یک خانه جدید را بسیار مهم است. همچنين بايد دقت داشته باشید که مقالات مربوط به كار خود نوشته و در وب سايتتان ارائه دهيد و اخبار مهم حوزه ى املاک را منتشر كنيد.

9. بازاریابی ویدئویی: تهیه یک ویدیوی با کیفیت در رابطه با آژانس املاک می تواند افراد زیادی را جذب کند. ویدیوهای کارتونی کوتاه، زیبا و با کیفیت می تواند در ایجاد یک برند و هویت دادن به آن به شما کمک کنید. نیازی نیست که ویدیوی انیمیشن شما خیلی پیچیده و اغراق آمیز باشد ولى هرچه باشد بدانيد كه اين گزينه پرهزينه و اثرگذار است.

10. کارت ویزیت: یک کارت ویزیت فوق العاده و چشمگیر برای خود طراحی و چاپ کرده و به هر بهانه اى و در هر ارتباطى، آن را پخش کنید. اطلاعات تماس خود را درج کنید به گونه ای باشد که توجه هر فردی را جلب کند.

 

×

آقای تبلیغ