آقای مسکن

تارنمای جامع نیازمندی های مسکن خرید ، فروش ، رهن و اجاره

تصویر شماره بازاریابی املاک با اینترنت مارکتینگ
مقالات یکشنبه 5 مرداد 1399 21بازدید

بازاریابی املاک با اینترنت مارکتینگ

اینترنت مارکتینگ و بازاریابی املاک یک موضوع مهم در خرید و فروش مسکن و رونق کسب و کار املاک است. انواع مختلف بازاریابی وجود دارد که هر کدام به نوبه ی خود مهم هستند اما یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین روش های بازاریابی، اینترنت مارکتینگ است که با هزینه ی کم بازده ی زیادی دارد. استفاده از اینترنت در همه کسب و کارها کارایی دارد و باعث پیشرفت در آن ها شده است. بیشترین استفاده از اینترنت در خرید و فروش و تبلیغات است. اینترنت مارکتینگ در انواع مختلف صورت می گیرد که هر کدام می تواند در جای خود یک عامل بسیار تاثرگذار باشد.

در دنیای اینترنت مارکتینگ تعداد زیادی از افراد جامعه حضور دارند. تفاوت تبلیغات اینترنتی و تبلیغات سنتی بسیار زیاد است. در تبلیغات سنتی فقط تعدادی از افراد می توانند از تبلیغات شما دیدن کنند و بازاریابی شما نظر افراد زیادی را جلب نخواهد کرد؛ اما در اینترنت مارکتینگ هر کسی در هر جایی که باشد اگر وارد سایت تبلیغاتی شما شود می تواند آن را ببیند و محدودیتی ندارد. در اینترنت مارکتینگ بسیار بهتر می توانید کار خودرا گسترش دهید و مشتریان بیشتری را جذب خود کنید. 

استفاده از امکاناتی که در اینترنت در اختیار شما قرار دارد، می توانید تبلیغات و بازاریابی موثری انجام دهید. جامعه ی هدف اینترنت بسیار وسیع است این جامعه مربوط به کاربران در کشورهای دیگر نیز می شود و فرد می تواند خدمات خود را در جاهای مختلفی بیان کند و بازاریابی وسیعی داشته باشد. بازاریابی املاک با استفاده از اینترنت مارکتینگ، طراحی سایت و ساخت اپلیکیشن کاری است که به سرعت یک مشاور املاک را به افراد دیگر می شناساند.

روش های بازاریابی املاک با اینترنت مارکتینگ

1. بازاریابی به وسیله موتورهای جستوجوگر: این نوع بازاریابی در دو نوع پولی و رایگان انجام می شود. در نوع رایگان شما با بهینه‌سازی سایت خود و رعایت اصول سئو می‌توانید آن را همیشه در قسمت های بالایی گوگل قرار بدهید. تبلیغاتتان و محتوایی که ارائه می‌دهید باید هدفمند باشد. اگر محتوایی تخصصی ارائه بدهید که هیچ ربطی با محصول و خدمات شما ندارد نمی‌توانید مشتری جذب کنید. بنابراین باید در مورد چیزهایی بگویید که صد در صد می‌توانید در اختیار مشتری قرار دهید صحبت کنید. 

امکان پولی گوگل برای بالا بردن سایت به این صورت است که با شناسایی درست مخاطبان هدف خود کلید واژه بسازید. خوبیِ این امکان این است که تنها وقتی بر روی کلید واژه و لینک شما کلیک می‌شود شما باید پول بپردازید و لازم نیست که پیش‌پرداختی داشته باشید. 

2. بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی: مردم وقت زیادی را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند، در آن‌جا با هم تعاملات ارتباطی گوناگون دارند و چیزهای مختلفی را با هم به اشتراک می‌گذرانند. به همین دلیل شبکه‌های اجتماعی برای کسانی که می‌خواهند کسب و کارشان پیشرفت کند جای خوبی است. ابتدا باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید. این که چه کسانی نسبت به محصول مورد نظرتان احساس نیاز می‌کنند و علاقه نشان می‌دهند بسیار مهم است. در واقع کیفیت مخاطبان بیشتر از تعداد آنها اهمیت دارد. شبکه‌های اجتماعی جای خوبی برای تعامل اطلاعات است. پس شما می توانید با مخاطبانتان به بحث و گفت و گو بپردازید. کیفیت محصولی که ارائه می دهید بسیار مهم است. کیفیت باعث می‌شود که مشتری‌هایتان به طور رایگان برای شما تبلیغات کنند.

3. بازاریابی ویدئویی: امروزه دیدن یک ویدئو با جذابیت‌های ترکیبی از تصویر و صدا و رنگ و روایت خیلی موثرتر از خواندن یک متن است. بسیاری از افرادی که در محیط مجازی هستند با دقت و با حوصله نیستند و بیشتر می‌خواهند سرگرم بشوند و استراحت کنند. بنابراین افراد ترجیح می‌دهند یک ویدئوی چند دقیقه‌ای ببینند تا اینکه تبلیغات متنی بخوانند. بنابراین خیلی اهمیت دارد که شما برای تبلیغات کارتان ویدئو بسازید. سعی کنید در ساختن این ویدئوها واقعا هرچی که محصول و خدمتتان می‌تواند به مشتری بدهد را بگویید. استفاده از روانشناسی رنگ‌ها، لحن شوخی و طنز، برانگیختن احساساتی مثل دلسوزی، خشم یا عشق و ... در ساختن ویدئوها اهمیت دارد.

4. ایمیل مارکتینگ: بازاریابی از طریق ایمیل یک نوع ارتباط مستقیم و دوطرفه با مخاطبانِ هدف است و دقت داشته باشید که حتما برای احترام به مشتری لینک لغو عضویت را قرار دهید. اینگونه مخاطب به شما اعتماد می‌کند . جذابیت‌های تبلیغاتی را هم در ایمیلتان لحاظ کنید. مخاطبانتان حتما انتخاب شده و هدفمند باشند و از افرادِ احتمالی‌ای باشند که می‌توانند به مشتری شما تبدیل شوند.

در دنیای امروز که همه چیز اینترنتی شده‌است و استفاده از اینترنت در زندگی مردم روز به روز در حال افزایش است، برای پیشرفت در کسب و کارخود حتما از فضای اینترنت به طور بهینه استفاده کنید. همچنین لازم است که روش‌های کاربردی تبلیغات اینترنتی را بشناسید و بهترین روش‌ها را با توجه به نوع کارتان انتخاب کنید.

 

×

آقای تبلیغ